Voelbare dynamiek in De Woonindustrie 

Schermafbeelding-2017-09-18-om-10.10.42

Exposanten van De Woonindustrie kiezen voor verdieping van hun collecties en niet voor verbreding. De een zet in op technische toevoegingen of perfectioneren van bestaande collecties, de ander kiest voor een nieuwe manier van vermarkten. Hoe dan ook is het voelbaar dat de markt is aangetrokken, de dynamiek langzaamaan terugkeert en alle partijen (consument, detaillist en leverancier) durven investeren in woonproducten.

Het volledige beursverslag is te lezen in editie 38 van Meubel, verschijningsdatum vrijdag 22 september.

Lees ook
Nieuw experience center voor Decorette

Nieuw experience center voor Decorette

Decorette heeft zijn eerste experience center geopend in de Woonindustrie in Nieuwegein. De ruimte is ingedeeld in negen zones, waarin verschillende moodboards en kleurthema’s uitgewerkt zijn. Decorette wil klanten met het experience center een inspiratieruimte buiten de geijkte lokale winkels bieden. ‘Deze showroom moet de consument verassen,...

De Woonindustrie

De Woonindustrie

In aankomende Meubel kunt u meer lezen over het interieurcentrum de Woonindustrie. 'De woonbranche in Nederland heeft de gevolgen van de internationale economische crises stevig voor de kiezen gekregen', vertelt comercial director Jan Hogenkamp. 'Maar inmiddels heeft de markt zich langzaam maar zeker weten te herstellen.'  Een verhaal waarin Hogenkamp...

Nieuwe afdeling De Woonindustrie

Nieuwe afdeling De Woonindustrie

De nieuwe afdeling Home & Living van De Woonindustrie in Nieuwegein is een feit. De geheel vernieuwde 2e etage heeft een open, industriële uitstraling gekregen. Hier presenteren fabrikanten van woon- en kookaccessoires en kleinmeubelen hun woonartikelen. Een keur aan merknamen is er te vinden, zoals Blond Indians, De Bruyn agenturen, CheRubijn,...