De Duitse uitgeverij ‘Die Zeit’ heeft Thomsit benoemd tot ‘Marke des Jahrhunderts’ (merk van de Eeuw) in vloertechnologie. Thomsit maakt nu deel uit van de exclusieve groep ‘Duitse normen - merken van de eeuw 2019’. Met deze award krijgt Thomsit een vermelding in een speciale editie van de gerenommeerde uitgeverij Die Zeit. Thomsit maakt sinds 2017 deel uit van de PCI Group. Begin 2019 werd de herpositionering van het merk Thomsit voor het eerst aan het publiek gepresenteerd. Met de claim ‘make it!’ verduidelijkt de PCI Group dat Thomsit dynamisch handelt, op trends anticipeert en proactief impulsen op de markt afgeeft. De award ‘Duitse normen - Merken van de Eeuw’ is een van de oudste in Duitsland. Om de drie jaar verschijnt er een geïllustreerd boek met deze bekroonde merken van de Duitse economie. Naast Thomsit als toonaangever in de vloertechnologie branche behoren bijvoorbeeld Ritter Sport, Miele, Tempo, Tesa en BMW tot de exclusieve groep van winnaars.
Meer
-
Subtiele betonlook in composiet
Jetstone biedt talloze mogelijkheden voor werkbladen die de looks van beton combineren met de praktische eigenschappen van bijvoorbeeld composiet of ... -
Innovatieve kleurbeoordeling
Leolux heeft gekozen voor het innovatieve instelbare verlichtingsconcept van Invisua voor de beoordeling van bekledingsmaterialen. Bij de aankoop van ... -
Voor alle legmethoden
Voor alle vijf legmethoden biedt Thomsit een oplossing. De vezelversterkte PVC- en rubberlijm Thomsit K 190 F overtuigt dankzij zijn geringe verbruik,... -
IVC-vloeren in Hotel New York
De 27 kamers in Hotel New York in Rotterdam kregen nieuwe vloeren uit de collectie Studio Moods van IVC. Niet alleen sluit de uitstraling van de ...