Swiss Sense Retailer of the Year

24-09-2021
In totaal zijn tussen mei en augustus 2021 bijna 300.000 stemmen uitgebracht op zo’n
In totaal zijn tussen mei en augustus 2021 bijna 300.000 stemmen uitgebracht op zo’n

Voor de tweede keer in korte tijd is Swiss Sense in de prijzen gevallen. Na eerder de Communicatieprijs Brabant te hebben gewonnen werd het Udense familiebedrijf geëerd bij de ABN AMRO Retailer of the Year-verkiezingen 2021-2022. Swiss Sense werd door consumenten uitgeroepen tot Beste Winkelketen in de categorie ‘slapen’.

In totaal zijn tussen mei en augustus 2021 bijna 300.000 stemmen uitgebracht op zo’n
In totaal zijn tussen mei en augustus 2021 bijna 300.000 stemmen uitgebracht op zo’n

In totaal zijn tussen mei en augustus 2021 bijna 300.000 stemmen uitgebracht op zo’n 500 retailers. In de categorie ‘slapen’ werd Swiss Sense met een hoog cijfer beoordeeld. Om die reden was het bedrijf een van de genomineerden voor de awards.

‘Dit is een enorme waardering voor ons en al onze collega’s’, reageert CEO Martin Diks. ‘Mensen staan bij ons echt op nummer 1. Deze prijs bevestigt dat onze klanten dat ook écht zo ervaren. Dit motiveert ons om verder te gaan op de ingeslagen weg en met de missie om nog meer mensen te helpen aan een goede nachtrust. Want dat is waar we voor staan.’