Nieuwe identiteit voor Versmissen

10-05-2021
Nieuwe identiteit voor Versmissen

Met een nieuwe huisstijl en beeldtaal positioneert Versmissen zich duidelijker als betrokken merk in het brede landschap van interieur- en productontwerp. Een gestileerd logo, uitvergrote productkenmerken en communicatie vanuit inspiratie, beleving en design zijn kenmerkend voor de nieuwe identiteit van Versmissen.
Nieuwe identiteit voor Versmissen
Versmissen groeit al 40 jaar mee met de markt en is wereldwijd actief. Het B-to-B bedrijf kenmerkt zich door hoogwaardige kwaliteit en een mix van internationale stijlen. De laatste jaren heeft Versmissen grote stappen gezet in het ontwerpen en ontwikkelen van meubels, verlichting en accessoires. Inmiddels staat er een trots, volwassen interior design bedrijf dat toe is aan een nieuwe fase in haar bestaan.
 
Eerlijke en natuurlijke materialen
Versmissen ontwerpt en ontwikkelt een brede collectie met producten van eerlijke en natuurlijke materialen en een hoogwaardig afwerkingsniveau, toepasbaar in vele interieurs. Deze producten verdienen een podium. Het zijn ‘heroes’, klaar om de wereld te veroveren. Om het verhaal te vertellen van de grote diversiteit die Versmissen de interieurwereld te bieden heeft.
 
Unieke interieurstukken
Versmissen is gespecialiseerd in het ontwerpen en ontwikkelen van complete interieur collecties. Daarnaast verzamelt men wereldwijd unieke interieurstukken. De focus van Vermissen ligt op de horeca, retail en projectmarkt. Nationaal en internationaal. B-to-B klanten zijn onder meer hotels, restaurants, woonwinkels, architecten en interieurstylisten.

Nieuwe identiteit voor Versmissen