
Met een nieuwe huisstijl en beeldtaal positioneert Versmissen zich duidelijker als betrokken merk in het brede landschap van interieur- en productontwerp. Een gestileerd logo, uitvergrote productkenmerken en communicatie vanuit inspiratie, beleving en design zijn kenmerkend voor de nieuwe identiteit van Versmissen.

Eerlijke en natuurlijke materialen
Versmissen ontwerpt en ontwikkelt een brede collectie met producten van eerlijke en natuurlijke materialen en een hoogwaardig afwerkingsniveau, toepasbaar in vele interieurs. Deze producten verdienen een podium. Het zijn ‘heroes’, klaar om de wereld te veroveren. Om het verhaal te vertellen van de grote diversiteit die Versmissen de interieurwereld te bieden heeft.
Unieke interieurstukken
Versmissen is gespecialiseerd in het ontwerpen en ontwikkelen van complete interieur collecties. Daarnaast verzamelt men wereldwijd unieke interieurstukken. De focus van Vermissen ligt op de horeca, retail en projectmarkt. Nationaal en internationaal. B-to-B klanten zijn onder meer hotels, restaurants, woonwinkels, architecten en interieurstylisten.

- Bekijk ook
- versmissen.nl