Nieuw interieurmerk van bloggers

nb47-Kwantum-250x154

Woonwinkelketen Kwantum lanceert het nieuwe interieurmerk Wown!. Het merk bestaat uit collecties van drie Nederlandse bloggers, die volledig vrij waren in hun designs.

De online influencers zijn Anki Wijnen van Zilverblauw, Suzanne de Jong van &Suus en Souraya Hassan van Binti Home. Zij bereiken met hun blogs dagelijks honderdduizenden volgers en wilden met hun merken graag een volgende stap maken, zonder concessies te doen aan hun opgebouwde reputatie.

De collecties bestaan uit verschillende artikelen, waaronder servies, behang, bijzettafels en vloerkleden. Het nieuwe interieurmerk Wown! ligt over een maand in de ruim honderd winkels van Kwantum in Nederland en België. (Bron/Beeld: Retailtrends.)

Meer over
Lees ook
Goed jaar voor Kwantum

Goed jaar voor Kwantum

Kwantum zag over het vorig jaar de winst met twintig procent groeien. De keten van woonwinkels realiseerde in 2017 een winst van 8,4 miljoen. In 2016 ging het nog om een winst van 6,9 miljoen euro. Het bedrijf kwam over 2017 uit op een omzet van 241,5 miljoen euro. Ook dat is een verbetering van de omzet van een jaar eerder (2016: 225,5 miljoen). In...