Met één druk op de knop de perfecte levering

09-11-2020
Met één druk op de knop de perfecte levering

Transportcapaciteit kan efficiënter benut worden. Dit stelt Bas Holland van Bumbal. Volgens hem wordt vandaag de dag nog steeds vijftig procent van het transport leeg uitgevoerd. “Dat valt niet te rijmen met de enorme uitdaging waar we met elkaar voor staan op het gebied van de klimaatverandering.”
Met één druk op de knop de perfecte levering
Door ondernemers en organisaties die met eigen voertuigen de markt bedienen, worden met behulp van slimme software van Bumbal er minder lege kilometers gereden, wordt een betere klantbeleving geboden en wordt bovendien tijd en geld bespaard. Volgens Holland zijn drie kernfuncties van Bumbal bij uitstek geschikt voor de (tuin)meubel- en beddenbranche. Hij wijst op het online maken van afspraken over bezorging en service, op het automatisch plannen van ritten en van bezoeken en op de track & trace-functie.

Plannen van meerdere ritten
“Gebruikers realiseren met één druk op de knop een perfecte levering. Dat geldt ook voor het plannen van meerdere ritten en of dagen. En optioneel bestaat de mogelijkheid om op een geautomatiseerde manier afspraken vast te leggen over bezorging of over een andere vorm van dienstverlening. Klanten kunnen hierbij overigens een keuze maken uit tijdvakken die passen in het uitzetten van efficiënte routes. Met Bumbal wordt dat automatisch vooraf gecontroleerd in de lopende planning.”
Holland wijst er op dat zowel de klant als de planner de status via track en trace kunnen controleren. “De chauffeur registreert in de geïntegreerde APP de werkzaamheden onderweg, desgewenst inclusief foto’s, handtekeningen en eventuele bijzonderheden. Bumbal sluit hiermee ook nog eens perfect aan op de trend van online winkelen, de combinatie van een fysieke winkel en een webshop.”

Het volledige interview met Bas Holland van Bumbal (rechts op de foto) is terug te lezen in Meubel+ nr 8.


Met één druk op de knop de perfecte levering