M line kiest voor nieuwe positionering

02-06-2020
M line kiest voor nieuwe positionering

Je hoeft geen topsporter te zijn om topprestaties te leveren, dat is de strekking van de nieuwe campagne van M line. Niet alleen topsporters zoals Shanice van de Sanden, Dylan Groenewegen en Kjeld Nuis presteren beter dankzij een optimale nachtrust, ook ‘gewone’ Nederlanders functioneren het best als ze goed hebben geslapen. 
M line kiest voor nieuwe positionering
In de nieuwe campagne trekt M line een parallel tussen de dagelijkse bezigheden van sporters en de gewone Nederlander. Kjeld Nuis die op zijn skeelers voorbijschiet versus Rik die slalommend door het verkeer zijn tram probeert te halen. Dylan Groenewegen die zichzelf tot het uiterste dwingt op zijn racefiets tegenover Judith die met haar kleinkinderen een fietstocht maakt. Oranje Leeuwin Shanice van de Sanden die een trainingsmaatje passeert op het voetbalveld, afgewisseld door Rob die een potje voetbalt met zijn zoon. Het zijn de beelden van de nieuwe reclamecampagne van M line, die duidelijk moet maken dat iedereen betere prestaties levert na een goede nachtrust.

M line kiest voor nieuwe positionering