Lijmproducent Bostik actief in Tour de France

Bostik-tour-de-france-250x167

In iets meer dan een eeuw heeft de Tour de France zich ontwikkeld tot één van de meest belangrijke sportevenementen in de wereld. De Tour de France gaat om uithoudingsvermogen, verbinding tussen mens en materiaal en teamwork op iedere denkbare wijze.

Lijmproducent Bostik voelt zich sterk verbonden met dit bijzondere event en heeft daarom in 2017 besloten om een intensieve samenwerking met de Tour de France aan te gaan en Official Partner te worden.

Onderdeel van deze nauwe samenwerking is dat alle rugnummers worden bevestigd met een door Bostik ontwikkelde zeer geavanceerde lijmtechnologie die voldoet aan de strenge en zware eisen van de Tour. Aanvullend hierop zullen iedere etappe ook zogenaamde ‘koersstickers’, met alle relevante etappe informatie zoals hoogteverschillen en voeding zones, worden geplakt op de wielrenframes van de renners. Daarnaast rijdt Bostik, net als voorgaande jaren, ook weer met een aantal mooie opvallende reclamecaravanwagens om het publiek alvast te enthousiasmeren voordat de renners voorbij komen.

Meer over