Know-how en marktkennis

#interieurbouw 20-04-2021
Know-how en marktkennis

COREtec Floors verwelkomt Thomas Verschatse als nieuwe Business Development Manager. Met meer dan 21 jaar ervaring in de vloerindustrie, beschikt Thomas over de juiste know-how en een grote marktkennis. 
Know-how en marktkennis
Thomas zal verder mee helpen met de ontwikkeling en groei van het merk COREtec, in nauwe samenwerking met sales en marketing. ‘Ik ben verheugd met deze nieuwe stap in mijn professionele carrière. COREtec biedt kwalitatieve vloeren aan in een groeiend marktsegment, dankzij de sterke marketing, de uitgebreide & innovatieve collecties en logistieke ondersteuning. Met het ruime aanbod van meer dan 200 authentieke decoren en de unieke samenstelling van de 3 watervaste kwaliteiten onderscheidt COREtec zich in de markt. Dit zijn voor mij belangrijke criteria om succesvol te zijn in de vloerenbranche. Ik kijk ernaar uit om dit mee verder te helpen uit te bouwen en nieuwe opportuniteiten en marktsegmenten te kunnen bewerken. Graag tot later!’