The Ice Store presenteert haar concept ‘Interactieve winkelinrichting’ op locatie Amicitia, in het centrum van Amersfoort. De locatie is de hub voor beleving in het winkelgebied, en kent naast een aantal semi-commerciële initiatieven vooral een artistieke invulling.
The Ice Store toont retail oplossingen in een nieuw programma waaronder AR, VR en CGI. Vanwege de complexiteit zijn de oplossingen gevat in modules, zodat makkelijk ingestapt kan worden op verschillende niveaus.
De nieuwe toepassingen en concepten in retail sluiten aan bij de mobiele klantbeleving door de klantreis van mobiel in de winkel te brengen en vanuit de winkel naar de mobiel. De verbinding met de klant wordt hierdoor verlengd, en ook de conversiemogelijkheden.
Het belang van de concepten van The Ice Store is dat er een directe link wordt gemaakt tussen het product op de foto of video en hetzelfde product in de webshop. Er wordt hierbij de nadruk gelegd op de klantreis en de klantbeleving, op locatie. Een voorbeeld is The Ice Mirror. Met een oplossing als The Ice Mirror kan de koper het item via QR code of AR rechtstreeks scannen met de mobiele telefoon. The Ice Mirror is hiermee een oplossing om online en offline marketing en sales met elkaar te verbinden.
De nieuwe toepassingen en concepten in retail sluiten aan bij de mobiele klantbeleving door de klantreis van mobiel in de winkel te brengen en vanuit de winkel naar de mobiel. De verbinding met de klant wordt hierdoor verlengd, en ook de conversiemogelijkheden.
Het belang van de concepten van The Ice Store is dat er een directe link wordt gemaakt tussen het product op de foto of video en hetzelfde product in de webshop. Er wordt hierbij de nadruk gelegd op de klantreis en de klantbeleving, op locatie. Een voorbeeld is The Ice Mirror. Met een oplossing als The Ice Mirror kan de koper het item via QR code of AR rechtstreeks scannen met de mobiele telefoon. The Ice Mirror is hiermee een oplossing om online en offline marketing en sales met elkaar te verbinden.
- Bekijk ook
- theicestore.nl