Het plezier van het leven herontdekt

23-05-2022
Het merk gaat verder dan de dimensie van het enkele object en stelt complete ruimtes
Het merk gaat verder dan de dimensie van het enkele object en stelt complete ruimtes

Kostbare decoratieve details, geometrische patronen en de levendige en expressieve kracht van kleurontwerp wordt de sfeer van Giorgetti's nieuwe 2022-reclamecampagne ‘Places to live’.

Het merk gaat verder dan de dimensie van het enkele object en stelt complete ruimtes
Het merk gaat verder dan de dimensie van het enkele object en stelt complete ruimtes

Het merk gaat verder dan de dimensie van het enkele object en stelt complete ruimtes voor, om in te leven, waarin intiem en diep met de inrichtingselementen kan worden verbonden en het plezier van het leven herontdekt.

De onbetwiste ster van de campagne is het Vesper sofa-systeem ontworpen door Roberto Lazzeroni. Een voorstel dat met zijn organische vormen de vloeibaarheid van het hedendaagse leven interpreteert, ruimtes karakteriseert met een aangename visuele en tactiele zachtheid, en dat ondermijnt en gaat verder dan het traditionele idee van de bank om een dynamisch en aanpasbaar concept te bieden.

De bochtige lijnen van de iconische Hug fauteuil en Kiri opbergunit en een selectie van nieuwe producten uit de nieuwe collectie van 2022 zijn gekozen om de ruimte compleet te maken.

De campagne zal in juni zijn debuut maken op een selectie van design- en lifestylemagazines die tot de meest gezaghebbende en prestigieuze op het internationale toneel behoren, gekozen om met het publiek in dialoog te gaan het meest gevoelig voor de waarden van kwaliteit waarvan Giorgetti de woordvoerder is.