Eijerkamp en Roos Reedijk lanceren exclusieve meubelcollectie

Algemeen 11-04
Eijerkamp en Roos Reedijk lanceren exclusieve meubelcollectie

Eijerkamp kondigt de meubelcollectie in samenwerking met interieurontwerper en tv-presentatrice Roos Reedijk aan. Deze collectie weerspiegelt een combinatie van eigentijds design en functionaliteit en is exclusief verkrijgbaar bij Eijerkamp.

Eijerkamp en Roos Reedijk lanceren exclusieve meubelcollectie

De collectie is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Roos Reedijk en Eijerkamp, waarbij de ontwerpen zijn ontstaan vanuit de behoefte aan meubels met ronde vormen en opvallende prints. Bovendien worden alle gestoffeerde items volledig in Nederland gemaakt, waardoor deze items uit collectie ook het label ‘Made in Holland’ dragen.

Roos Reedijk heeft de collectie samen met Lotte Eijerkamp, verantwoordelijk voor de inkoop en collectie, zelf tot in detail ontworpen. ‘Het is waanzinnig om na al die jaren van samenwerken met Eijerkamp mijn eigen meubelcollectie te lanceren. De collectie weerspiegelt precies wie ik ben, van het eigentijdse design tot de unieke prints’, zegt Roos Reedijk

Familie Reedijk

De Roos Reedijk x Eijerkamp collectie omvat een breed scala aan meubels, waaronder een elementenbank, fauteuil, eetkamerstoel, eettafel, bijzettafels, poefs en sierkussens. Elk item is vernoemd naar Roos Reedijks gezin, wat een persoonlijke touch stempel drukt op de collectie.

De elementenbank Soulmate, genoemd naar Roos haar gezin, biedt ultiem comfort met een hogere rug en aanpasbaarheid naar individuele wensen. De fauteuil Bien, vernoemd naar haar dochter, is ontworpen met veelzijdigheid in gedachten, inclusief diverse zitposities, en biedt exclusieve prints en stoffen. De eettafel draagt de naam van haar man Wicher, en de poefs en kussens zijn vernoemd naar Roos' zoon Loef.

‘We zijn trots op de bijzondere collectie die we met Roos Reedijk hebben gerealiseerd. Niet alleen bijzonder door de unieke designs, maar zeker omdat alle gestoffeerde items in Nederland gemaakt zijn’, zegt Jesper Schoofs, senior marketeer bij Eijerkamp.