Combinatie van offline en online

30-05-2022
Naast de aankondiging van de nieuwe merken, blijven ook huidige retailers zich
Naast de aankondiging van de nieuwe merken, blijven ook huidige retailers zich

In Stadshart Amstelveen opende interieurwinkel Rebellenclub, waar bezoekers terecht kunnen voor eigentijdse meubels, verlichting, accessoires en tuinartikelen.

Naast de aankondiging van de nieuwe merken, blijven ook huidige retailers zich
Naast de aankondiging van de nieuwe merken, blijven ook huidige retailers zich

Naast de aankondiging van de nieuwe merken, blijven ook huidige retailers zich ontwikkelen in Stadshart Amstelveen. Zo is kindermodewinkel Old South verhuisd naar een groter pand.

Onlangs geopend is internationaal bekend brillenmerk Ace & Tate. Met de opening in Stadshart Amstelveen zetten zij de teller op 21 Nederlandse vestigingen. Met de komst van nieuwe merken telt Stadshart Amstelveen meer dan 140 retailers en staat het garant voor sfeervol en elegant winkelen.

‘Zowel Rebellenclub als Ace & Tate hebben beiden een goedlopende webshop, maar zien toch ook de toegevoegde waarde van fysiek winkelen. Het retaillandschap is momenteel sterk aan het veranderen waarbij de combinatie van offline en online alleen maar belangrijker wordt. Daarnaast speelt de merkbeleving hier een grote rol,’ aldus Eduard Helwig, Winkelcentrum Manager bij Stadshart Amstelveen.