Nieuwe naam voor internationale groei

Marmeren Tafels verandert de naam in ‘Aime Té’. Met de nieuwe merknaam en -strategie zet Aime Té een grote stap richting internationale groei.
Nieuwe naam voor internationale groeiOnline meubelplatform ‘Marmeren Tafels’ van Menno Pijpers, Kaj Gorgels en Roy Oosterbaan heeft het afgelopen jaar een exponentiële groei van 650% gerealiseerd. Ook op de buitenlandse markt heeft het merk naam gemaakt. Met de transitie naar Aime Té worden dit jaar nieuwe productcategorieën toegevoegd als banken, nieuwe tafels (van andere materialen dan marmer), en een substantiële uitbreiding op de categorie stoelen. Alles wordt volledig in eigen ontwerp gecreëerd; Natural luxury, made to Last. Aime Té’s collectie doet niet onder aan grote designmerken, maar biedt wel een onderscheidende prijs-kwaliteitverhouding. Aime Té innoveert door middel van een sterke positie op de online markt, zonder retail verkoop. Daarnaast loopt er een sterke influencer marketingstrategie onder leiding van Kaj Gorgels. Een ander gedeelte van de groei is toe te kennen aan Duitsland, waar Aime Té de strategie ook in 2021 blijft implementeren.
 
Bekijk hier de video