Goossens vernieuwt

Goossens wonen & slapen is vernieuwd. De retailer uit Veghel speelt in op de veranderingen in de wereld, kijkt vooruit en denkt na over de toekomst. 
Goossens vernieuwt De missie: stap voor stap ultiem woongeluk bereikbaar voor iedere generatie. Want Goossens gelooft dat je pas echt gelukkig bent in een huis dat is ingericht met meubels die bij jou passen, een persoonlijk interieur dus. Jong en oud vinden in hun 20 inspiration stores én in de webshop het design en comfort waar zij naar op zoek zijn, altijd voor een betaalbare prijs. Maar Goossens beseft ook: er is meer nodig om in beeld te blijven bij de consument van nu. Daarom lanceerde de retailer onlangs een nieuw logo met de bijbehorende pay-off ‘eindelijk thuis’. Bart Goossens, algemeen directeur van het familiebedrijf: “Thuis is de plek om tot rust te komen. Maar ook de plek om nieuwe herinneringen te maken, samen met vrienden en familie. In onze gloednieuwe commercial, die je binnenkort onder andere op tv ziet, zullen wij dit warme gevoel van thuiskomen overbrengen op de consument.”