51.656 bezoekers uit 136 landen

01-04-2022
Het was opnieuw in een positief ondernemingsklimaat dat de deuren van de decor-,
Het was opnieuw in een positief ondernemingsklimaat dat de deuren van de decor-,

De editie Maison&Objet van maart 2022 werd gekenmerkt door dynamisch internationaal zakendoen en bevestigt de aantrekkelijkheid van inspirerende evenementen.

Het was opnieuw in een positief ondernemingsklimaat dat de deuren van de decor-,
Het was opnieuw in een positief ondernemingsklimaat dat de deuren van de decor-,

Het was opnieuw in een positief ondernemingsklimaat dat de deuren van de decor-, design- en lifestylebeurs sloten in het expositiecentrum Paris-Nord Villepinte.

51.656 bezoekers uit 136 landen

De terugkeer van buitenlandse bezoekers was een van de belangrijkste hoogtepunten van deze editie: 1 op de 3 bezoekers kwam uit het buitenland, een stijging van 36,7% ten opzichte van de editie van september.

51.656 bezoekers uit 136 landen

Zich ervan bewust dat de vertragingen in de toeleveringsketen en de inflatie van de afgelopen maanden tot het einde van het jaar kunnen aanhouden, kwam de retailsector zich voorbereiden.

Met 7 hallen en Maison&Objet In the City (een nieuwe route in Parijs met bijna 90 prestigieuze showrooms), heeft de beurs met succes de hele industrie samengebracht en loyale merken gemengd het presenteren van nieuwe producten met zorgvuldig samengestelde nieuwe merken die het vermelden waard zijn. Deze sessie trok 51.656 bezoekers uit 136 landen en 1.811 merken uit 53 landen.

Het programma in september zal worden uitgebreid met een nieuw project genaamd Future on Stage, gewijd aan opmerkelijke nieuwe bedrijven die het vermelden waard zijn vanwege hun innovaties.

Na zes Japanse ontwerpers en één Japanse vakman in de schijnwerpers te hebben gezet, richten de Rising Talent Awards zich op Nederland. Wat betreft het seasonale thema van de show, gedeeld met Paris Design Week, belooft het een interpretatie van een belangrijke maatschappelijke trend door het prisma van de industrie.