HOMI, het beursevenement gewijd aan Home Décor en woontrends van 26 tot 29 januari op fieramilano, richt de schijnwerpers op interieuritems en inrichtingsaccessoires.
Meer dan 500 merken zullen deelnemen aan de expo, waarvan 40% buitenlands en meer bepaald uit 28 landen, waaronder Frankrijk, Spanje, Duitsland, Nederland en het Verenigd Koninkrijk. Een breed scala aan producten, variërend van decoraties tot tafel- en keukenaccessoires, textiel, geuren en geschenkartikelen, bieden bezoekers ideeën en mogelijkheden met vakmanschap in het eigentijdse leven.
In deze editie bieden twee nieuwe ongewone en monumentale installaties - A Vista D'uomo en Skyline - een innovatieve setting om unieke items te benadrukken en nieuwe ontwerpinspiraties en oplossingen voor woondecoratie te creëren. Zo herbergen de silhouetten van Milan-gebaseerde symbolen van het heden en het verleden, zoals de kathedraal en moderne wolkenkrabbers, meubels en woondecoratie-items op een originele manier. Een concept dat de rode draad van HOMI volgt en Made in Italy, creativiteit en duurzaamheid combineert.